Sunday, April 26, 2009

EASY WORK EASY MONEY

ASSALAMUALAIKUM…. (MA 0121574-V)

Fikirkan ayat ini:
Jika kita hanya mempunyai 1 sen sahaja apa yang kita boleh beli..?? tetapi jika semua rakyat Malaysia memberi 1 sen setiap seorang kepada anda, berapakah jumlahnya dan bermaknakah jumlahnya bagi anda..??


Terlebih dahulu saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana membaca ruangan ini semoga fikiran kita terbuka dan memikirkan yang positif.
Dalam keadaan ekonomi sekarang ini kita memerlukan altenetif lain untuk menjana pendapatan,yang penting ia tidak membebankan,tidak memerlukan modal yang banyak.kita mesti ingat jika kita ingin memasuki sesuatu program hendaklah difikirkan tentang
pulangan dan modalnya.saya yakin jika modalnya kecil ramai yang berkemampuan,tetapi jika terlalu besar pula,ada yang tidak mampu.

Ini adalah satu program yang khusus untuk golongan bumiputra islam(Malaysia) dan yang bukan bumiputra(Indonesia,brunai,singapura).
Ianya tidak boleh dijadikan penipuan kerana kami berurusan dengan wang pos,setiap helaiyan borang mengandungi no kad pengenalan dan no ahli bagi mereka yang memasuki ahli HR IKHLAS.

Kita semua tahu bahawa setiap wang pos jika ingin di tukar kepada tunai mestilah mempunyai no kad pengenalan kita di tulis.
Jika tidak kita tidak boleh menunaikannya.Oleh yang dimikian kita tidak harus risau jika ini adalah program penipuan.kerana maklumat kita dijaga dan selamat selagi alamat kita ditulis dengan betul.

Sila baca dengan teliti dan download lah borang ini.Jika ada pertanyaan
hantar email kepada saya hyzek_izal@yahoo.com.my

Sekian terima kasih.
J0008205-6337

PENGASAS PROGRAM

# PROGRAM : PROFESOR DATUK DR.FARID ISMAIL
# Ia ditubuhkan pada Mac 2008
# Bekas Pensyarah Universiti Islam antarabangsa (UIA)
# Seorang usahawan yang Berjaya bertaraf jutawan
# Mempunyai banyak rangkaian perniagaan antaranya perlancongan,resort,Chalet,ladang kelapa sawit di Malaysia dan Indonesia.
# Ketika beliau berada di USA,beliau telah melihat mereka yang tidak bekerja
Dapat hidup dengan mewah dan kaya,dari situlah program ini bermula.
# Rahsianya ialah aktiviti ini sangat mudah,system yang cukup unik
terbukti berkesan dan tiada risiko.
# Program ini khas untuk membantu sesama insan,dikendalikan dengan
Professional,sah disi undang-undang dan tidak melanggar syariat islam.




CARA MENYERTAI PROGRAM INI

1. Printkan BORANG permohonan dan isikan maklumat anda dengan BETUL
Beli WANG POS RM 5 sebanyak 6 keping
Beli WANG POS RM 10 sebanyak 2 keping
Beli POS EKSPRES saiz kecil(220mmx110mm)
Beli POS EKSPRES saiz sederhana(229mmx162mm)

2. Pada ruangan BAYAR KEPADA wang pos bernilai RM5, tuliskan nama peserta 1,2,3,4,5 dan 6 beserta no.kad pengenalan penerima pada ruangan yang disediakan. KOSONGKAN ruangan tandatangan. Bagi wang pos bernilai RM10 tuliskan nama peserta terakhir(7). Manakala yang ke.8, tuliskan nama 'HR IKHLAS' untuk kos pengurusan RM10.

3. Pada sampul Pos Ekspress Kecil, tuliskan nama dan alamat ANDA sebagai penerima. KOSONGKAN diruang nama dan alamat pengirim

4. Pada sampul Pos Ekspress Sederhana, tuliskan nama dan alamat syarikat: 'HR IKHLAS' , No.30 JALAN TU 2, TAMAN TASIK UTAMA, 75450 AYER KEROH, MELAKA sebagai penerima dan anda sebagai pengirim.

5. Lengkapkan maklumat anda didalam borang pendaftaran. Pastikan tulisan jelas dan nama seperti didalam kad pengenalan. Masukkan kesemua wang pos dan borang permohonan ke dalam sampul POS EKSPRES KECIL.(JANGAN DITUTUP ATAU GAM SAMPUL INI).

6. Masukkan sampul POS EKSPRESS KECIL(berisi wang pos & borang)ke dalam sampul POS EKSPRES SEDERHANA dan gamkan. Kemudian masukkan ke dalam peti POS EKSPRES(warna kuning).

7. Tunggu dalam masa 14 hari anda akan menerima BORANG KHAS(borang penyertaan)yang tertera nama ANDA sebagai peserta.

8.Marilah kita sama sama berusaha untuk memajukan diri,tiada siapa yang boleh ubah kecuali kita sendiri dan hanya TUHAN yang menentukan...



JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN TENTANG HR IKHLAS BACA PADA KERATAN AKHBAR DI BAWAH INI DAN HUBUNGI EN.HALIM DI TALIAN 012-613 4198





keratan akhbar program ikhlas

PERHATIAN :

UNTUK MEREKA YANG SUDAH MUAT TURUN BORANG,SILA HANTARKAN DAN JANGAN TANGGUHKAN KERANA PELUANG MASIH DI DEPAN MATA.





No comments:

Post a Comment